Ana içeriğe atla

kabloları gizleyin



evlerin en önemli sorunlarından birisidir kablo dağınıklıkları.orta yerde durmaları hem cihazlarınızın bozulması hemde yürürken ayağınızın takılması (özellikle çocuklu ailelerde) gibi sorunlar ortaya çıkarır.bu sorunu çözmek için tabi ki bir kaç yöntem var.benim bildiğim ve çoğumuzun evinde kullandığı kabloları çivi ile duvara çakmak.ama bu yöntem de duvara fazlasıyla zarar veriyor.boyayı zedeliyor varsa duvar kağıdının kalkmasına sebep oluyor. yukarda gördüğünüz bu ilginç tasarım bu dertlerden kurtulmak isteyenler için güzel ve göze hoş gelen bir yöntem bence.bu aparat süpürgeliklere yapıştırıldığından duvara zarar vermiyor, dilediğiniz bölgesinden boşluk bırakabiliyorsunuz ve yapımı gayet basit...

Yorumlar

Zamandan Sızan dedi ki…
BAYILDIMMMM...
Adsız dedi ki…
Oboilerin tasarımlarını bende çok sveerim hatta bunu İskandinavlı bir bloggerda görmüştüm anımsadım şimdi :)
ocun dedi ki…
hangi blogda gördüğümü hatırlamıyorum eda fakat ben boiler in diğer tasarımlarını biraz ukelalık yaparak beğenmediğimi söyleyebilirim.daha doğrusu bundan başka benim iligimi çeken bir tasarımları yok.zaten var olanların sayısı da bir hayli az.anladığım kadarıyla mimariyle alakalı işlere ağırlık verip vitrinlerinde bu tür tasarımlara yer veriyorlar.
Adsız dedi ki…
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki…
valla kablo pisliğinden bıktım keşke herşey kablosuz olsa
Unknown dedi ki…
Süper bir tasarım görüncce çok hoşuma gitti...
ocun dedi ki…
beğendiğine sevindim zerrin.
dekorevine hoş geldin :)
diLék dedi ki…
aa iyiymiş yaa hiç hoşlanmıyorum ortalıktaki kablolardan

Bu blogdaki popüler yayınlar

log chess | ahşap satranç takımı

+ dostum çağrı'dan geldi bu öneri. ağaç dallarının dilimlerinden oyularak yapılmış bir satranç takımı. aynı tasarımcıya  şurda bir daha rastlamıştık .raflarda da daha kalın dalları 4 e bölerek bir fikir üretmişti.tahminim budama zamanı sıkı çalışan biri:) tasarım : log chess set tasarımcı :    Peter Marigold

ayarlanabilir portatif masa ayakları

tasarım : Compass Trestle Legs tasarımcı : Matthew Hilton

tahtadam | instagram.com/tahtadam

+ uzun zamandır dekorevi'nde bir şey yazmıyorum.yine rüzgara bağlandı buralar.ama takip etmek isteyenler kendi tasarımlarımdan oluşan instagram foto günlüğüme bakabilirler. tahtadam | Ogün Kekül