Ana içeriğe atla

marangozhane | ahşap fikir atölyesi dekorevinde

ahşap konulu diğer blogum marangozhane ile pek ilgilenemediğimden onuda dekorevine kattım.bundan sonra mobilya ve ahşap da dekorevi konularından olucak.

marangozhane den selamlar,

yaklaşık dört ay önce kayyo server larında bulanan marangozhane adlı blogum kapatılınca,kızgınlık ve soğukluk yaşayarak yazmayı bırakmıştım.artık blogger kullanıcısı olarak tekrar ahşapla alakalı bir blog oluşturmaya karar verdim ve buradayım...

marangozhane adından anlaşıldığı gibi üretim yapılan bir mekan. ahşapın, tasarlandığı, işlendiği bir üretim atölyesi. blogger da bulunan marangozhanemiz ise bir ahşap fikir atölyesi.yani ahşap ın kullanıldığı her alandan tasarımlar sunan,haberler ve bilimsel araştırmalara yer veren, konuları üzerine tartışılan bir fikir ortamı.aynı zaman da ahşap konusunda bilgilenmemi destekleyecek,tasarım konusunda araştırma yapmamı sağlayacak bir ders masası da sayılabilir benim için.
bir ağaçişleri endüstri mühendisliği öğrencisi olarak ben fayda göreceğime inanıyorum umarım sizin için de faydalı bir blog olur.

görüşmek üzere...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ayarlanabilir portatif masa ayakları

tasarım : Compass Trestle Legs tasarımcı : Matthew Hilton

log chess | ahşap satranç takımı

+ dostum çağrı'dan geldi bu öneri. ağaç dallarının dilimlerinden oyularak yapılmış bir satranç takımı. aynı tasarımcıya  şurda bir daha rastlamıştık .raflarda da daha kalın dalları 4 e bölerek bir fikir üretmişti.tahminim budama zamanı sıkı çalışan biri:) tasarım : log chess set tasarımcı :    Peter Marigold

uzayan bank ve masa

+boyuna uzama özelliğine sahip masa ve bank tasarımı. Piccolo Grande & nobodyandco